Sommarn

Jag glömmer ofta att skriva här. I sommar har jag ju förmodligen haft roligare saker att göra så det kan ju bero på det. Jag har mått toppen och botten samtidigt och har inte varit hemma mer än 4 dagar på hela min 4-veckorssemester. Täfteåfestivalen, Dansveckan på Öland, Vännäsdagarna, Sörstrand, Trästock och Visfestivalen är till exempel några saker som jag hunnit med. Stugan har jag däremot bara varit i ett par dagar fastän jag sa att jag hade tänkt bo där åtminstone en vecka eller två, beror nog på att jag saknar en bil.

Nu på onsdag drar vår surströmmingspremiär igång med dunder och brak och nästa onsdag börjar skolan igen. Bara 3 veckors skola och 15 veckors praktik, sen är jag en utbildad människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0