ångerrätt

Oj, har upptäckt att jag glömmer uppdatera viktiga saker. Till exempel att jag ångrade soffsäljandet.

Såhär gick det till;

1. La upp annonsen. Soffa + två fåtöljer för 4000 på kvällen. (Ett pris jag tänkte kunna vara relevant efter lite googlande.
2. Gruvade mig lite.
3. Blev uppringd av en brutta som ville köpa fåtöljerna men avvaktade med att säga OK.
4. Ringde upp henne och sa att det var OK, hon ville bestämma sig under morgondagen.
5. Gruvade mig lite till.
6. Gick isäng.
7. Vaknade och läste mailen.
8. Blev uppringd av kanske 50 000 människor som var intresserade. En gubbe från Växjö ringde 9 gånger.
9. Undvek att svara i luren under hela förmiddagen.
10. Plockade bort annonsen från Blocket eftersom jag via mailen fick reda på den rätta formgivaren (Ib Kofoed-Larsen, OPE) och att möblerna heter "Kandidaten". Tydligen brukar sideboardet av samma designer gå på allt mellan 20 och 40 000.


Smart drag av mig va? Nu blir det till att tänka över det här istället, kanske köpa hus som passar soffan.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag gillar när du skriver, jag gillar dej

2010-01-17 @ 10:36:01
URL: http://harhosmej.blogg.se/
Postat av: sara

tack :) ibland kan jag nog om jag vill, hoppas jag i alla fall :)



2010-01-20 @ 15:24:57
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: ida

åh, vad kul att läsa en vettig männsikas ord! jag kommer kretsa här som ett spöke.

2010-01-23 @ 23:52:16
URL: http://rivutochspara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0