Sväng på svängen!

Inatt drömde jag att jag var fast på ett tåg eftersom jag inte hade pengar till att betala biljetten, så imorse när klockan ringde hade jag långt ifrån sovit färdigt. Nu är jag här, imorgon är jag ledig allt utom tre timmar då jag ska vaska ett golv.

Jag har uppdaterat mig för gammchefen i Umeå, ringt rekryteringsenheten och kirrar en massa andra viktigheter på förmiddagen. Hoppas pappa kan hjälpa mig att köra hem cykeln idag. Han ska skjutsa mig hem efter jobbet och cykeln står vid busshållplatsen, fixar han cykeln blir allt mer än gjutet.


Ikväll ska jag hjälpa Lina att flytta hem igen, det ska bli kul. Sen ska vi spela bingolotto hemma hos Emma på lördag. Också kul. Innan det måste jag avfrosta frysen på kvarnvägen.. Det känns mer som sumpmark.


Det här med blogg är ju trevligt, tiden går snabbt! Det här är för övrigt den enda sidan som funkar på jobbet förutom ams.se och hotmail. Ams kan ju stoppa upp sig själva i röven.. Precis som hon jag jobbar med bör göra med maten enligt en vårdtagare. Gemytlig stämning råder här i dagarna. Snart är det jul, då ska vi lyssna på Carolas Jul i Betlehem och Kent Helqvists kramgoa låtar. Gemytligt var ordet.

Kaffedags. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0