KOKOOO

Som jag sagt tidigare nånstans luktar det Karåll när det luktar Metropol. Det luktar som mest på personaltoan. Lakrits, gott!

Ikväll jobbar vi till halv tio. Hoppas nattfolket kommer snabbt med tanke på att vi (Jag och Karåll) ska supa oss redlösa tillsammans ikväll. Kom tillOlearys för att träffa Anna-Deluxe!

Nu är det 44 dagar kvar till spanienresan och fram till dess jobbar jag 26 av dom. Det är tur att man har.. ehrm.. ett roligt arbeite så tiden går i en förjävla snabb takt. Man måste gilla läget!


Och jag fick det.. Inte helt skamligt.Trivsamt för all del.



Igår när jag skulle sova kom jag på en underlig sak som hände mig när jag var liten och tittade på SOS-alarm (På liv och död) eller vad det nu hette. Jag var livrädd för att dö efter varje avsnitt och gick in på toaletten efteråt för att känna så att inte hjärtat höll på att stanna.. Såklart slog det snabbare än vanligt och det trodde jag berodde på att jag skulle kolapsa vilken sekund som helst, men likförbannat skulle jag titta på programmet. Det slog mig alltså igår, har aldrig tänkt på det förut och det var läskigt.
Jag och döden går hand i hand, verkligen.

Kommentarer
Postat av: Karåll

anna vilken kent-tjej du är! Du och jag Döden. hoho.

2006-07-15 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0