Billigt och kasst

Man tror att vissa är klokare än vad dom egentligen är. Helt sjukt vad det ska fifflas med mat och kostersättning och bantning och helvetes jävla skit. Jag mår fruktansvärt kasst över att ni inte inser och jag orkar inte bry mig om att peppa eller att inte peppa er, för det vill jag inte och går inte heller. Jag vet bara att det verkar sluta på samma sätt för alla som har er inställning. Hade ni varit feta, fula, äckliga och allt vad man nu kan vara hade det varit en sak. Men nu inte fallet så. Hoppas ni ger er, jag vill inte vara med om det här igen.



I tisdags lossnade en av mina plasttänder. Jag har fått en ny tills vidare och fick också veta att de tre som är skadade är döda så nu ska jag få en akuttid på tandläkarhuset där dom ska se vad som ska göras. Troligvis blir det operation, skruvar, tandlöshet någon dag och en jävla massa blod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0