Mögelmänniska

Jag har duschat två damer idag. För det första har ALLA äckliga handukar och för det andra går det inte att bli torr som en bommultuss genom att sitta och torka, gnida och gnussa inne i en enrumslägenhets lilla badrum (läs skrubb på 4 kvm). Eftersom de magra damerna fryser när dörren är öppen måste den vara stängd och eftersom jag oftast jobbar i jeans och munktröja den här härliga sommaren håller jag på att kräkas av fuktskador och kommer snart börja mögla.

Ikväll ska jag på 80-talsgymnastikmaskerad efter att jag har handlat till 10 pensionärer som alla köper 1 leverkaka, 5 findus färdiga matlådor och färdiga pannkakor. Hoppas för min egen skull att de finska pinnarna är slut så jag slipper allt vad knapra mjöl och vatten innebär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt bra!

2007-08-22 @ 20:20:46
URL: http://vanillo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0