En dag tidigare än beräknat..

Igår satte jag min fot på Scharinska just innan midnatt, för att "ta det lugnt för en gångs skull". 45 minuter senare låg jag i en bekant säng och hade på nåt märkligt sätt blivit lite på lyset.

Straffet blir att åka till Vännäs en dag tidigare än beräknat (farsdag). Pappa Karlsson kör till och med tre och en halv mil för att hämta sin älskade dotter, "Oj vad mor och far måste tycka om mig" tänker jag. Sakna mig och allt det där. Hoppas dom har chips och läsk och hela faderullan uppdukat i vardagsrummet, ungefär som dom gör när dom har middagsbjudning med bekanta.

Idag borstade jag framtänderna. När jag spottade verkade det som att det hade varit 8-10 mord där inne. Festligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0