Grannen under mig

Imorse när jag steg upp för att kolla posten möttes jag av ännu en lapp. Ni som hört om Thomas den undres tidigare dåd vet hur jag känner det.

78841-13


Jag har under eftermiddan funderat lite på hur jag ska ta tag i det här. Ska jag gå ner och prata med honom? Ska jag be honom köpa öronproppar? Ska jag säga att det vore smart att flytta till ett eget litet hus? Några andra frågor som dök upp var bland annat;

1. Känner du dig ensam Thomas?
2. Känner du dig ful?
3. Känner du att du behöver lite uppmärsamhet av snygga brudar?

Och sist men inte minst..
4. Var det längesen du fick dig ett rejält skjut?

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHA! Han är värre än America's Funniest Home Videos.

2007-11-06 @ 23:26:59
URL: http://lissod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0