Helg-rehabilitering

Från ingen fest till två kvällar med dunder och brak. I fredags hamnade vi på läkarvillan efter lite kökshäng hos Olle och igår var det ju tänkt att jag skulle gå på Winnerbäck. men några timmar innan spelningen fick jag veta att biljetterna vi fått är till ikväll. Det passade ju mig, då hann jag gå ut med Lena och Krisse på Scharinska istället. Där var Kjell Höglund, Johan Johansson och "Bella och Elin", great!

Jag har just tagit hand om min klassiska vitlöksdisk som luktade lite illa. Jag hade bland annat potatis och morotsskal upp till slaskkanten och en plåt med fastbränd ost.

Imorgon ska jag tydligen stå redo på bron kl 9. Mamma och Mormor har bestämt sig för att ta med mig till IKSU-spa. Bättre rehabilitering är nog svårt att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0