Naken medelålders man.

Jag vaknade kl 7 imorse, lagomt pigg och utvilad. Nu har jag hunnit äta frukost och kollat posten, hade det varit 1:a december idag hade min prenumeration på dagstidningen börjat. Jag är ledig från jobb.

Inatt har jag jobbat hårt, håret står som svinto på bakhuvudet. Jag har drömt att Magnus Uggla spelade på Lenas brorsas 30 års fest och att han bodde hemma hos mig. Jag har drömt om kattslagsmål och att jag var med i tv-spel som utspelade sig på IKSU-spa, under vattnet, fast ändå i en tunnelbanetunnelliknande bassäng med vita klinkersväggar.


Kommentarer
Postat av: Emma

hmm,roliga/knasiga drömmar! =P ha en bra dag!

2007-11-28 @ 09:58:12
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Emil

Det där med dagstidningsprenumation kan vara ett gissel. Bra om man vill ha en men farliga när man ska avsluta den. VK jagar mig fortfarande.

2007-11-28 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0