Fräs på stan.

Vårkänslorna sprudlar, asfalten är torr och fräset nere på stan har satt igång för fulla muggar. Här sitter jag, en timme efter avslutad arbetsdag, på kontoret med Felicia. Vi snackar snusk, sex för tre och lite annat matnyttigt.

Jag ljuger ibland för mina gamlingar. Bland annat om karlar. På frågan "Har du man? / Har du pojkvän?" svarar jag oftast nej, men till vissa säger jag "Nä, jag har flera stycken.. he he". Det tycker dom är rätt. Man ska leva livet medan man kan, säger dom.


Härmed hälsar vi våren med tillbehör välkommen, detta med ett stort och rungande "JAG ÄR VÅR-KÅT"!


.. Och hej Mormor, du är gudomlig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh. vilken sötnos hon var. Jag vill så gärna ha henne! Men Tommy sa att han inte ville försämra sin allergi... :/ får kasta ut honom istället :) haha. hoppas du får bort katten till någon bra person...ett bra hem!

tack för att du ringde iaf... å tro mig, jag har verkligen gjort allt i min makt för att jag skulle kunna ta henne...men icket. Dessa allergier alltså...dom måste ju tåla liiite tyck man!

2008-04-18 @ 18:59:42
Postat av: Carro

Det roligaste är ju att prata karlar med gamlingarna! Hehe.
Ser fram emot fler snusk-updates på jobbet! :)

2008-04-18 @ 19:10:25
URL: http://carra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0