Missöde

Det första jag gjorde på jobbet imorse var att trycka fram en extra stor kopp kaffe. Bra, det var både gott och bra.

Andra grejen jag ställde till med var att tappa bort en påse ute någonstans. En påse med inköpslista, ett medmerakort och en femhundralapp som en go gubbe ägde. Han är klar i knoppen och tyckte inte alls att det var så farligt. Han har god pension, berättade han. "När femhundringen kommer tillbaka, ta den du för besväret." sa han också. "Nähädu", sa jag och tömde katetern.

Tredje saken var att jag glömde ge S, hon som säger att jag ska hitta en tjock, kort karl med stor bak, medicin.. Och vilket rabalder sen!

Fjärde dilemmat var att jag for och försökte handla åt mig själv utan att ha en enda jävla spänn på kontot.

Väl hemma, klockan 12, ringde jag Lena som låg i sängen och inte ens hade börjat dagen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men varför måste karlar vara så dryga? Varför? Jag bara undrar. Jobbigt läge om båda spelar svårflörtade och så händer inget haha.

2008-04-10 @ 12:38:01
URL: http://carra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0