Onsdagsölen

Jag har jobbat febrilt sedan klockan ett idag. Nu slutar jag om fem minuter, 22.00 alltså. Mina fötter, sockar och skor luktar därefter. Snart ska jag möta upp Lena, Lina, Frida och Richard på stan för att snacka dynga på Scharinska.

Onsdagsklubben heter det.. Onsdagspuben eller nåt sånt.. Äsch, Lena sa "Det är onsdagsöl på gång, häng med!".



PS: "Joakim" kommenterade ett inlägg jag skrev för minst sju år sedan. Inlägget heter "MVG+".
Det han undrade var om Någon kunde hjälpa honom med masmedia. Kan Någon hjälpa honom med det? DS.

Kommentarer
Postat av: Felicia

jävla blogg, jag fick inte ens igen min gamla blogg. Usch, ve och fasa..

2008-04-25 @ 09:59:40
URL: http://OverAndOutOver.Webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0