Äntligen Tomas "den undre". Äntligen!

Jag har väntat på domen sedan den 22 november. Nu vet jag, efter dålig service och lite otrevligheter, att jag med all säkerhet ska bli kvitt Tomas "den undre". Han kommer däremot fortsätta springa i sitt hjul fullt med huvuden som dunkar i väggar, fullt av techno och så in i helvetes fullt med fulla grannar.


Öppet brev till Tomas "den undre"



 

Käre vän

Först vill jag passa på att ge dig ett stort rungande grattis!
Du vann rätt och slätt den här grannfejden. Jag känner sannerligen ingen större ilska
 över förlusten eftersom jag bara får det bättre på alla möjliga sätt.
 Men du Tomas "den undre", så länge du fortsätter med ditt tråkiga beteende
 kommer du ha det exakt likadant i framtiden.

Ingenting kommer bli bättre för att jag försvinner från detta hus, det har jag sett till.
Jag är inte den enda som dunkar huvudet i väggen, jag är inte den enda som går på golvet
 när jag ska förflytta mig och jag är verkligen inte den enda som lever ett liv i lite rörelse.

Jag hoppas att du får en dag full av glädje!
 
Med vänliga hälsningar, Karlsson

Kommentarer
Postat av: jori

Jag hejjade iaf på dig vettu

2008-01-24 @ 01:03:44
URL: http://josefingardestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0