Slutsnusat

Jag fyller år imorgon, 22 år gammal blir jag. Säg att den där förbannade klockan börjar ticka och säg att det snart är för sent med ALLT. Säg också gärna till om du OCKSÅ läser min blogg varje dag, din pajas!

Jag har varit utan snus i 4 hela dygn nu. Det går bra.
Lena ringde och berättade att en dosa Granit bara kostar 25 spänn på Bubblan. Inte mycket mer än förr, alltså.
Jag funderar mycket kring snus nu i dagarna. Jag tänker på hur en sån där liten jävel, på en handvändning, kan få mig på så gott humör. Jag tänker på att en snus ofta är det som gör att jag stiger upp på första ringningen. 

Ja, så hemskt är det ju inte på riktigt. Men nu sitter jag här, har just släckt alla lampor och bortstat tänderna.
Borstat tänderna... Snus... Mmm.. Men näe.. Jag har ju fått nya.. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0