Tandlossning

Jo, det jag tänkte berätta var att jag varit utan snus i två dagar. Kvällen jag slutade borstade jag först tänderna, tänkte tanken "tandtråd är bra när man slutat snusa" och drog några vändor här och där. Sista tanden, längst in till höger, har jag haft hål i förr i tiden och lagade den då med plast. Första och sista hålet, men definitivt inte sista lagningen. Jag tandtrådade nämligen loss plasten ur tanden så nu går jag omkring med en tand fylld med mat efter varje måltid. Ganska smarrigt!

Vad som var mest tur i oturen var att jag efter olyckan hade en snus kvar i dosan. En så kallad kris-snus, lock-snus eller nåt sånt. Bara för att titta på men den kom väl till pass just innan jag somnade den kvällen. MMM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0