Några kåtslag

Idag har det hänt några roliga saker för Karlsson.

Sak 1: Jag fick ett sjuhelsikes humoristiskt telefonsamtal imorse. Det ska jag kanske berätta mer om en annan gång.

Sak 2: Jag sålde mina 30-kronorsskor på tradera för en femhundring. Vad är det för en dumjävel som går på den niten?

Sak 3: Jag hade en trisslott i ett brev från Västerbottens Folkblad innanför dörren då jag kom hem från jobbet.

Sak 4: Middagen jag lagade blev så lyckad att jag höll på att sprängas i luften.

Sak 5: Jag har blåsor under fötterna sedan Jannes 60-årskalas i lördags. Det betyder att jag borde hoppa över tantgympan och göra kväll lite tidigare än vanligt. Det är ju inte bara det där med blåsorna, jag kan säga att det känns att jag hållt i gång ett tag med min brutna stackare till fot också.


Imorgon är en stor dag. Det ska jag kanske berätta mer om en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0