Kissekiss

Min vän katten och jag har haft fullt upp sedan igår. Annika hämtade henne på morgonen och kom tillbaka på eftermiddagen. Efter två timmar "hemma" hade kisse kissat på säkert mer än 3 ställen, bland annat på en handduk och ett par byxor, möjligtvis något golv också för någonstans måste det komma ifrån. Det kommer puffar av en hemsk odör när jag rör mig snabbt över golvet.
En spya hulkade hon upp en decimeter från ryamattan på parketten. Inte lätt att hålla tätt när man är bedövad i baken, tänker jag.

Tur att jag kunde sätta mig in i hennes situation. Ibland vill man ju bara gå och sova men samtidigt lalla omkring för att världen snurrar så man vill dö. Jag kan dock inte förstå hur det känns att bli av med det viktiga innandömmet som för generationen vidare. Idag mår hon bra och det blir till att vulgärstäda när hon åkt hem igen.


Här är hamstertjejen och Kicki. Varsågoda!


Olle, det är på gammjobbe jag ska fortsätta. Nära, bra och jättetragiskt egentligen. Men som sagt, bra är det.
Hur mår man i kina och vad gör man? Äter sushi och lär sig tecken förstår jag, men vad mer?

Kommentarer
Postat av: Olle

ok men det är ju bra. du vet vad du har att göra med. nja alltså sushi är ju japan då. men nog får man tag på det här också. man sjunger ktv(karaoke) och spelar pingis också. en hel del. och jag har fått jobb som tolk två dagar i november.

2008-10-03 @ 06:30:24
Postat av: Emma

ikväll ska jag dansa för dej och kicki!

2008-10-04 @ 15:42:29
URL: http://harhosmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0