ONT-TEST

Tänkte se om jag är vild, helt galen eller totalt orädd.
Kan ju vara bra att veta för både er och mig själv.


ONT-TESTET

[X] Varit på sjukhus.

[  ] Åkt Ambulans. (Nä, jag fick välja och valde polisbil)

[X] Brutit något.

[X] Stukat något.

[X] Sträckt något.

[X] Något har gått ur led.

[X] Blött från huvudet

[X] Blött från Ansiktet.

[X] Blivit Skjuten (med soft air gun)

[X] Blivit Sparkad.

[X] Bränt Dig.

[X] Fått sprickor i skelettet.

[X] Fått Sy.

[X] Blivit Opererad.

[X] Skurit dig.

[X] Slickat ditt blod.

[  ] Fått Hjärnskakning.

[  ] Förlorat medvetandet.

[  ] Slagit ut en tand.

[X] Slagit ut flera tänder.

[  ] Har haft migrän.

[X] Har besökt sjukhus flera gånger.

[X] Har behövt sova på sjukhus.

[X] Har röntgat ett ben.

[X] Har röntgat huvudet.

[X] Har röntgat något övrigt ställe.

Resultat: 21

1-6 Du är relativt lugn!
7-11 Du är vild!
12-17 Du är helt galen!
18-26 du är totalt orädd


Jag är alltså totalt orädd, visst är det fantastiskt att
man kan få veta det med hjälp av så här enkla medel?

Kommentarer
Postat av: Emma

tack arne!



vi kanske ska slå på stort och baka 7 sorter när vi får lön? och splitta på kalaset.

2009-03-16 @ 21:24:02
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Anonym

men du då kanske vi gör en grej av hultsfred i sommar? :) måste kolla över min budget men jag känner mig sjukt dragen dit. Hoppas 'ven på att fler bättre band ska till arvika. hmm.

2009-03-17 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0