Regler och avtalsskit

Där satt den! Jag höll jag på att svimma på jobbet i förmiddags. Jag var arg, upprörd, besviken och annat liknande man kan vara, samtidigt som jag skulle befinna mig i ett litet badrum med en överdosering av luftfuktighet och ett gradtal på 40 plus. Den utsatta tiden var två timmar. Det var inte alls jobbet det var fel på, det var droppen som rann över efter ett års dåligt uppförande och ogenomförda uppgifter från annat håll.

Individuella löner är det sämsta påhitt jag någonsin varit med om, favoriseringen är på topp för vissa medan andra behandlas som en påse skit. Sen kan jag ju även meddela att den nuvarande regeringen, och allt vad det innebär, verkligen borde spränga sig själva i luften.

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, jag är faktiskt lite stel för att jag är så rädd att jag ska förstöra de ;)

2009-03-20 @ 17:17:29
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0