Nyårslöften a la karlsson

Av någon konstig anledning som egentligen inte är så tokig så glömmer jag allt som oftast bort att skriva här. Det kan bero på att jag har bättre saker för mig eller bara att jag inte ids. Idag skriver jag för att berätta att jag har jobbat på förmiddagen och att jag har det bra för övrigt.

Fick idag veta att mitt friskvårdsavdrag på träningskortet gäller även fast jag är tjänstledig under året så nu ska jag, Lena, Frida och Sofia slå våra feta arslen ihop och börja träna. Det känns faktiskt bra. Det är ju betydligt lättare att träna med kompis så jag tror på det här.
Nu kanske ni trodde att det här med träningen var något typ av nyårslöfte men där gick ni bet, för mina löften är att dricka mer vatten och äta mer frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0