En tandsköterskestudents vardag i stora drag

Efter en dag på praktiken är jag helt matt i huvudet och vill nästan bara lägga mig ned och dö. Det är så mycket att ta in och så mycket att tänka på. Att "ligga steget före" är ju lite av en tandsköterskas melodi och det är inte det lättaste när man samtidigt är stressad över att patienten håller på att drunkna i sitt eget spott.


Saker jag skulle vilja göra idag:

x Åka utomlands
x Bli färdig med utbildningen så jag sen kan skaffa mig en egen arbetsjargong
x Tapetsera om min bajsbruna vägg
x Orka träna
x Orka plugga
x Orka laga matriktig mat
x Köpa ett par fotriktiga skor
x Orka vänta på sommarn
x Få lite färg
x Bjuda på surströmming

Saker jag ska göra på ett tag:
x Åka på Ölands dansvecka i juli


Jag har fått in diverse klagomål över hurvida jag uppdaterar bloggen eller inte. Jag ber om ursäkt till er alla men till försvar säger jag att jag har fullt upp med att hålla koll på Kissie, min farm, tvätta mina praktikkläder och sova.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack Anna :D redan gjort! Glömde bara tillägga det i inlägget. Har själv gjort misstaget att ha dom liggandes :P



Hur fan e läget? Ser att du har fullt upp med kissie och farmen. hårt liv :D

2010-03-12 @ 18:23:31
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ida

Allt är förlåtet!

2010-03-14 @ 23:47:40
URL: http://filebitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0