HÅLL I DIG MORSAN!

HÅLL I DIG MORSAN, FÖR NU SKA DU FÅ HÖRA!

Jag är less, nästan spyfärdig och har rätt och slätt bara någon centimeter till gråt. Det upptäcktes på väg in till stan idag efter jobbet. Filicia skjutsade mig på cykeln när tanken slog mig. Jag sa till henne "Vet du Fille, jag tror inte att det finns någon lyckligare stund än just den här, just efter att man slutat för dagen..". Hon höll med mig.

På lunchen frågade jag om någon var var sugen på att jobba mitt halvdagspass imorgon. Två st räckte upp handen och jag pytsade ut. Ikväll ska alltså Karlsson på sin allra första 30-årsfest, sedan ska hon ligga på sofflocket och jäsa till söndag morgon. Gött.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad sa du i ditt tal?

och vad händer ikväll?

2007-12-29 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0