James Ekman och Ricky Martin.

Vi hade tjejmiddag i lördags. Tjejmiddag som i snusk, falsksång och fuldans, sedan gav vi oss ut och provade våra vingar på Olearys. Där spelade dom 90-talets goa låtar, det enda förutom Ricky Martin som jag tyckte kändes trivsamt för kvällen. Ja, brudarna var absolut också trivsamma men dom tappade jag bort i vanlig ordning.

Olearys är spännande. Det är som att åka tillbaka till, ja, åtminstone tillbaka till draggentiden då man var en finnig, färsk och nykläckt 18-åring. Som bambi på hal is såg jag ut på dansgolvet då, tänker jag. Eller som Olearys tjejer med för hög självkänsla och klack.


Kommentarer
Postat av: karåll

"klack och för hög självkänsla", är det månne karåll som åsyftas här? =)

2007-12-05 @ 11:10:50
URL: http://karakl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0