Knäckt fot och mångkamp

HÅLL I ER TJEJER, FÖR NU SKA NI FÅ HÖRA!

Jörgens fest var grym. Det var dans till allt från när och fjärran. Ett exempel är när jag hörde de första tonerna till "När vi gräver guld i USA", det var då jag blev tvärsugen på att dra av en bugg men nån typ av svängig karl. Vips så står jag där och ser grämen ut. "Det knäckte till i foten, nu är den bruten igen..". Som världens mest vana människa, tänker jag. Nu hade jag ju turen att den inte bröts, knäckte bara upp en gammal krigsskada igen.

Tanken var att jag skulle vara med på mångkamp idag, men med en fot som känns som sju svåra år så orkar jag inte ens ta mig till Nolia för att titta på. Hade peppat på höjdhoppen mest eftersom jag vann guld, silver och brons tre år i följd på VM - Vegamästerskapen någongång på 90-talet.

Kommentarer
Postat av: jori

anet, vad händer?
ta´t lungt kompis. vi vill helst ha dig hel vettu!

2007-12-30 @ 19:10:49
URL: http://josefingardestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0