träsk

Just det. Gårdagens planering var att diska, städa och somna tidigt. Jag åkte istället och såg på film, sen drog jag vidare för lite Rappakalja. Jag kom hem kl ett inatt och somnade två. Sen jobbade jag 8 timmar idag.
Dagens planering var att diska, städa och se på film för att somna tidigt. Förmågan att ringa kamrater när jag slutat jobba blir bara bättre och bättre! Ikväll skulle det spelas minigolf men regnet tog över. Det blev mat på Subway, bowling och film istället och nu är jag hemma. Jag som brukar sova vid 20 när jag ska somna tidigt.

Hoppas jag spinner vidare på drömmen jag drömde inatt, för det är inte dumt att vakna utvilad och överlycklig när man ska cykla gata upp och gata ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0