Alternativt levande begravd.

Idag har jag alltså varit på gymmet första gången sedan gymnasiet (som inte räknades eftersom det var där jag satt när jag "glömt gympakläderna hemma"). Jag och Sofia knallade in som vilken van body builder som helst, om än en en skoliosrygg och en som tycker hon ser ut som en flodhäst. Sen satte vi igång, det första jag gjorde var att cykla. Sofia sprang på löpbandet men det hoppade jag över eftersom jag varken hade gips på foten eller springskor. Efter uppvärmning satte jag mig, naturligtvis bak och fram, på en arm-maskin och frustade som om jag aldrig gjort nåt annat i mitt liv. En biffig tjej tittade snett på mig tills Sofia sa åt mig hur jag skulle göra. Jag tänkte tanken att mörda bruden, antingen sätta hennes hals mot ett par stänger jag såg bredvid mig och trycka till eller att styckmörda henne och mata änderna vid kajkanten med hennes muskler.

Den som kommer och spänner sina vältrimmade kroppar framför spegeln när jag är på gymmet kan dra åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0