Blixtar och dunder

Jag steg upp tre på eftermiddan igår, gick och la mig 19 igen och somnade på momangen. Imorse ringde jag kontoret och frågade när jag skulle börja jobba men ingen visste och ingen kunde kolla. Eftersom jag vet hur man gör cyklade jag dit och och det var inte förrän klockan ett mitt pass skulle börja. Tänk vad bra vikarier dom har på de där bygget! Sånna som kan kolla ALLT som ingen annan kan.

Nu är jag hemma igen och ska ta tag i mitt andra jobb. Fixa försäkringspapperna och kanske cykla ner på stan med min trasiga telefon. Skönt att vara uppe med tuppen, det är till och med mörkt ute fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Linda

fin blogg min vän. grönt är skönt.

2007-10-01 @ 18:57:51
URL: http://www.indala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0