Jag får klaga

"Nästa gång rotfyller vi!", det är en stående replik jag får höra. Imorse fick jag bara rotfylla en av de tre. Den andra rörde han inte alls och den tredje tappade han ur på diverse delikatesser som är av en annan värld. Infektion.

Det hade kunnat gått värre än vad det gjorde, det vet jag.. Men jag less på att gå runt som en halvtrasig människa. Jag trodde att det skulle gå snabbt att ordna till det här men alltid är det nåt som är trasigt eller gör ont och varje gång jag går till tandläkaren tror jag att nästa gång blir den sista. "Du får en ny tid om en eller två veckor.. Eller vi säger tre för säkerhets skull.", säger han när jag går därifrån med en stor sten i magen.

Och att de där jävlarna fortfarande kan åka omkring på en motorcykel gör att kräket står mig upp i halsen.


Ikväll ska jag se avsnitten av Mia & Clara som jag missat. Det är ju nåt i hästväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0