Man är ju lite av en slav.. Tänker jag.

Jag har fått klagomål för att jag inte uppdaterat bloggen tillräkligt de senaste dagarna. Nu mina vänner ska ni få höra, jag kan stolt och upprätt berätta stora bekymret - tiden. All ledig tid spenderar jag för tillfället på betapet.se.


De två senaste veckorna har jag trillat av stolen mer än en gång. Det händer så mycket roliga saker att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Senast var ikväll då vi hade en liten middag där Karåll och Linda var närvarande (Jossan och Jossan kom efteråt). Linda kom först och när hon varit här i tio minuter ringde hennes telefon. Det var Sara, hon frågade Linda "om det gjorde ont".. "Ont" tänkte jag och spetsade mina feta tjuvlyssnaröron lite extra. När lurarna lades på frågade jag förstås vad det handlade om. Linda drog upp tröjan och vände mig ryggen där en fet världskarta hade hittat sin plats. Hela världen! På ryggen! Tjejen i fråga var den sista jag skulle tänka mig göra nåt sånt. Grymt!

Nästa sak var att jag skulle sluta snusa imorse, tänkte jag. Snusdosan tappade jag bort igår på eftermiddan, klarade mig hela kvällen och godnattsnusen var det inte ens att tänka på. Imorse när jag var på väg att gå till jobbet funderade jag lite i samband med att jag bytte från sommar till vinterjacka, "jag lämnar pengarna hemma så slipper jag fundera på att köpa snus" och spatserade iväg ner för ÖK. Väl nere på jobbet drack jag en kopp kaffe och kände att jag nog skulle skita i det där med snusen, skita i att sluta alltså. Sagt och gjort, jag klarade en ny dag i fyra timmar, sen cyklade jag hem efter plånboken när jag hade en kvart ledigt i schemat. Man är ju lite av en slav.
Den 9:e ska jag göra mina nya tänder, då är det bäst att jag slutar igen.

På tre dagar har jag sökt tre jobb. Undra vart jag ska ringa imorgon..

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej!
Kika gärna in på min blogg.. två nya tips idag om hur du kan piffa till din bloggdesign...

2007-10-31 @ 23:25:21
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0