En nypa trams.

Varenda jävla gång jag loggar in på det här stället skriver jag fel lösenord första gången. Det är kallt som i graven.

I lördags blev det heller ingen taxiresa för Karlsson, hon värderade cykeln mycket högt istället. Sov dåligt för att jag lämnade cykeln utanför MAX i fredags och sov dåligt för att jag betett mig som en barnrumpa i lördags. Igår fläskade jag i chips och äppelkaka inför den kommande morgonen som idag är nu. Jag accepterade att jobba jour utan att få betalt och det ska jag döda chefen för..

Rekryteringsenheten ska jag ringa idag. Det verkar som att jag inte kommer att ha något jobb alls i höst och hur ska jag göra med Etnologikursen? Bör jag läsa klart den eller glida på hårt arbetade vårdpengar ännu en kall vinter? Jag avlider snart och det här är första dagen jag bär långkalsonger i höst. Skit åt hela högen, jag borde också åka till Uppsala nån helg för lite rajtantajtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0