Inte kräks man för vad som helst..

Nu när jag steg innanför dörren till mitt trapphus stod Ruth, fortfarande min uråldriga hyrevärd, och sopade grus från mattan. Jag önskar att hon hade sagt det hon såg ut att tänka.. "Bra att du kom hem, då kan jag låsa dörren för natten".

Att jag blev förbannad imorse gör ingenting längre. Jag har först och främst kommit fram till att jag har högkostnadskort nu, och sen träffade jag Richard på stan. Han gick med Eckö som hade ett erbjudande till mig, ett erbjudande som löd "Ska jag skriva upp dig på gästlistan till Winnerbäcks spelningar i Umeå?". Ja, sa jag.

Kommentarer
Postat av: sverker

Oh, you´re in the VIP (yeah yeah)!
Vi pratade om Larsa idag, det blir kung i december. Tror Elin skulle få gå båda dagarna, abalone dots = hennes kompisar = förband (yeah yeah).

2007-09-20 @ 00:26:32
URL: http://lissod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0