Sugfredag

Det här börjar kännas riktigt bra. Om vi räknar på de senaste fem helgerna har jag haft endagars fyra av dom. Förra helgen körde jag på stort och ölade både fredag och lördag, och då var det inte vilken fredag och lördag som helst, då var det de som jag gick omkring på dansgolvet med bruten fot som ägde rum. Och lite roligt ska man väl ha.

Ikväll när jag jobbade gick det så jävla snabbt. För det första så är ju jag väldigt snabb och duktig men sen så hade jag sällskap i tre timmar. Spoook satt i bilen och väntade medan jag gick in och nattade tanter.

Har just gjort den vanliga bloggrundan hos Schulmans, Magnus Uggla och alla andra på favoritlistan så nu är det väl dags att gå till sängs antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0