Trampa som på en liten matta

Jag önskar att jag kunde jobba som handläggare på nåt försäkringsbolag ett tag. Jag skulle vara vidrig, göra alla som på något sätt skadats så upprörda att dom nästan tar livet av sig och jag ska prata grekiska. Sen ska jag trampa sönder de skadades kroppar lite till.

Också ska jag skriva brev som "Av de samlade uppgifter som vi tagit del av är vår bedömning att den okända mopedisten inte är att anse som vållande till trafikolyckan. Ersättning kan därmed inte lämnas för dina sakskador såsom skadad cykel, kläder, glasögon och förlust av mobiltelefon. Vi rekomenderar dig att se över dina möjligheter", och det där brevet ska jag ha haft roligt åt när jag hittat på, trots att flera vittnen, bland annat poliser, skickat in utförliga beskrivningar på hur olyckan i just den frågan gick till.

Efter jag skickat brevet skulle jag trampa på dem ännu mer och gapskratta de olycksdrabbade i ansiktet, öga mot öga, och säga "HAHAHA, trodde du verkligen att du skulle få någon som helst hjälp av mig, ditt äckliga, vidriga as?"



Här går man och betalar en sjuhevetes massa pengar, bara för att få hem massa obegripliga papper om att "Här ska inte betalas ut några pengar! Här ska vi göra det så jobbigt, oförståeligt och förjävligt som möjligt för dig.. Gå och dra nåt gammalt över dig och kom fram igen när ärendet är avskrivet."

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0