KRASCH

Om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa mig att trycka av ett par skjut med en spikpistol mot min skalle skulle jag vara evigt tacksam. Jag älskar att sjukhuset har koll på vad dom gör och inte gör.
En vecka till med gipsat ben, kan ni tänka er hur fantastiskt det känns?!

Och sen skyller dom på mig och säger att jag kommer till sjukhuset fel dag, men si där går dom bet. Varenda papper jag har fått ligger väl ordnat här hemma och ni som känner mig vet vilken otrolig stenkoll jag har på mina pinaler. Ja, är man inblandad i sånna här vardagliga saker är det bäst att ha lite koll om man ska kunna sätta dit dom. Det lär man sig ju.
Än en gång har dom bevisat att dom inte alls är något att lita på, och det ska dom få sota för.


Nä, idag är det inte kul att heta Karlsson. Inte nånstans faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0