Surfisk

Idag har jag städat bland mina skivor. Under ett år har jag varit helt utan musik på datorn och min CD-spelare har jag inte kopplat in sedan jag flyttade hit för mer än ett halvår sedan. När jag grävde längst in bland skräpet hittade jag flera skivor med MP3-låtar som jag bränt ut för längesen, strax innan datorn kraschade första gången faktiskt. Nu har jag pressat in låtarna på datorn igen och hoppas att den lever hösten ut. Fin musik som band annat Christian Kjellvander och  Isolation Years har jag bjudit grannarna på sedan Lina och Lena for hem efter eftermiddagskaffet jag bjöd på.

Man skulle kunna säga att jag har haft en tråkig men väldigt skön dag idag. Sitter fortfarande i mjukisbyxorna som jag tog på mig imorse, håret ser ut som frisyren hon som jobbade i DOMUS-gallerian hade/har och svett, ja det luktar jag mer än du någonsin kan tänka dig.

På torsdag blir det en surströmmingsfest med bland annat kvinnorna som flyttar söderut. En annan sak som också händer på torsdag är att mitt gips ryker för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0