Avklippt

Karåll har kommit hit för en snabbvisit innan hon och Vicke drar till Spanien. Hon vill att jag ska vara med när hon mätar inför den kommande jeans-avklippningen. En ära, tänker jag.

Gipset är ett minne blott, min fot är ynklig och kommer definitivt inte vilja dansa de närmaste veckorna. Den 13:e har vi personelfest och då är det röj och galej på den hippa schlagerklubben i stan. Jag kan även meddela att det då blir rörelsemönster i klass med de jag drog av på Harrys i helgen, där jag för övrigt också blev uppraggad av en 40+ kvinna i  en förmodligen nyinköpt och glittrig partytopp. Jag älskar våra personalfester och jag älskar att jag har tagit det lugnt idag i samband med att jag frostade av frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0