Whitetrash

Nu har jag försökt mig på alla projekt som går att framkalla i denna lägenhet och ingenting blir av. Helt handfallen står jag mitt i kaoset och tänker "Jag har ingenting att göra, vem ska jag nu ringa?".

Umeå börjar arta sig igen. På fredag kommer till exempel den här apan hem efter två månaders charter i södra Sverige. Då blir det fest igen:



Och inte nog med det. På fredag kommer även Ugglan på snabbvisit från Malmö eller Kalmar eller vart han nu bor. Man vet aldrig med dessa fåglar.



Som ni ser så har jag letat rätt på massa bilder från förr. Här är några andra. Lina och Lena är i Göteborg och kommer hem på lördag. Det längtar jag också till.



Mina fina mongon. Hugo, Lina, Lena, Richard, jag och Erik.


Frida bjöd i skrivande stund in mig på middag hos hennes syster med världens gulligaste barn. Ska se om jag tar mig dit på något vänster. Gör jag inte det blir det samma gamla visa igen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0