Sjukstugan, välkommen!

I onsdags förra veckan tog jag som de allra flesta vet en veckas semester. Sedan dess har jag bland annat varit på IKEA, gått ut och visat vad jag går för på dansgolvet i Sundsvall och även besökt Nolia-loppisen där jag köpte två lampor för 40 kronor tillsammans.

Kommande vecka ska jag på julbord, på julshow och på glöggbjudning. Tur att allt infaller under veckan så helgen är fri till jobb och andra matnyttígheter.. Typ som att skjutsa föräldrar till Vännäs och sånt där.

Ikväll har jag gjort bort sånt som legat på hög, bland annat sökt MatteB-kursen på Komvux till våren. Sökt jobb till sommaren och boende till detsamma har jag också testat. Tänk om man kunde hitta på nåt riktigt roligt någon gång.

Den här bloggen börjar ju likna en sjukstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0