"Behoven är lika för fattiga och rika"

I fredags var det maskerad hos Mr Basun. Väldigt kul och trevligt om jag säger det. I lördags var jag inte alls den Karlsson jag är van vid och igår var jag på en rätt så dålig revy ute i Vännäs. Varför for du då dit? tänker du. För att jag, någon dag när jag var tappat bakom en vagn, tänkte "jamenjaa.." när mamma bjöd mig på en biljett. 
Kul att bli bjuden, gratis kultur och tidsfördriv. Under hela två timmar, om inte mer, satt jag bara och funderade på chips med dipp.

Min katt har börjat göra sina behov i takt med att jag gör dom. Låter jag inte henne komma in i badrummet när jag är där står hon och skriker som en stucken gris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0