Blodförgiftning

Idag har jag för första gången sett ett fotografi från personalfesten. Ett foto som i folkmun kallas "Det förbjudna". Tänk om det hade varit jag, alltså. Tänk om det hade varit jag.

Felicia, jag ville bara tala om för dig, och alla andra, att du har BLODFÖRGIFTNING. Inte som du kallar det, "början på". Vad fan är början på? Har man gift i blodet så har man. Samma sak som sprit. Har man suppe till så har man.

Nu ska jag ta och traska till en gubbe. Bju på fil och flingor och ögondroppar. Hej!


Kommentarer
Postat av: Felicia

men det låter ju lite för allvarligt att säga så ju. Jag vet vem du sku bju ut dig till, H!

2008-02-18 @ 21:44:05
URL: http://overandoutover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0