Främmande

Idag har jag och Gulletussan legat och sovit till åtminstone klockan två. Då fick jag främmande av Lina. Vi svullade i ostkrokar, glass, cola och allt annat man kan tänka sig, sen drog jag till jobbet. Jag började sex idag, bra tid.

Många gånger tänker jag att jag ska skriva insändare till tidningar. Aggressiva och påhittade saker som upprör folk så jag får uppmärksamhet i några dagar. Håll utkik i Västerbottens Folkblad, jag kommer att ha ett kodnamn som är genomskinligt. "Anna" är ju så nära anonymt man kan komma.

Främmande, vad är det för ord egentligen..

MVH
"Ensam men levnadsglad ungdom"

Kommentarer
Postat av: Felicia

men skriv ett nytt inlägg då,jag dör i tristess.

2008-02-18 @ 18:46:27
URL: http://overandoutover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0