Mangla kalsonger

Att man ibland känner att man skulle kunna hugga första bästa kökskniv för att döda en människa har ju alla varit med om. Känslan går över förhållandevis snabbt men idag höll den verkligen fast mig i sina järnklor. När man ska börja slava för att mangla långkalsonger och dammtrasor i tvättstugan går gränsen. Nu tror du säkert att det är en gammal dam som bad mig göra det här, men ack så fel du har. Det är en rätt så ung och jävligt påhittig man, ska du veta. 
Jag var så obeskrivligt förbannad.

När jag slutade för dagen gick jag på konsum och trösthandlade renkött, matlagningsgrädde och en liter mjölk. Nu är jag så mätt och belåten att det inte finns. Jag är ledig till på söndag vilket gör att min belåtenhet kommer sitta i, jäsa i soffan och ha det bra är vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0