Ostrukturerat

Personalfest igår. I den gruppen finns det numer inte nåt som är ogjort. Heybaberiba vad jag hade roligt! Jag ramlade in vid tre inatt, sov med kläderna på tills det ringde på dörren..  

Vaknade imorse och hittade till exempel Sofias garderobsbricka på golvet nedanför sängen. Hon hade tydligen fått gå hem utan kläder för att jag hade lagt hennes lapp i min BH. I kylen hittade jag en macka från Subway.

Idag har jag fått tre hjärnblödningar och några hjärtinfarkter. Har varit på stan med Fille hela dagen och ätit en god bit mat. När vi satt och drack kaffe sa Fille att hon skulle ringa dit en av hennes singelkompisar vilket hon också gjorde. Den här kompisen skulle i sin tur ta med sig en kompis, Jesper, som visade sig vara grabben jag just bytt lägenhet med. Världen är allt liten, tänker jag.. Och jag är jävligt sliten, tänker jag lite till..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det går bra!

2008-02-04 @ 07:57:31
URL: http://overandoutover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0