Operation med bloood

Läkarn, inte den sura, ringde igår och sa att jag ska operera fotstackarn. Det blir på tisdag nästa vecka så nu har jag en komprimerad sommarplan som ni kan ta del av.

Igår: Loppisrunda, minigolfrunda och krogrunda.
Idag: Åka med Linus till stugan och bjuda honom på mat från morsfars kylskåp. Hänga med mormor som är där ensam.
Torsdag: Hästhäng hos Linda i Tväråbäck. Ingen ridning för Karlsson.
Fredag: Grillning hos Garde i Spöland. Hoppas på liten klassåterträff.
Lördag: Sexparty hos Emet.
Söndag: Ha det bra.
Måndag: Åka till sjukhuset och ta prover inför operation. Vad för prover vet jag inte, säkert en massa bloood.
Tisdag: Borra i ben, skruva en skruv och spika en spik. En jävla massa blod.

Jag är sjukskriven i sex veckor så bjud gärna på lite spex, lite happenings och strand-häng. Jag vill vara med på allt nu när jag fått min första långsemester sedan skolan slutade. Sen är det väl höst igen, antar jag.


Kommentarer
Postat av: FElicia

vafan anna! Nu när du ändå inte har nå liv kan du inte uppdatera bloggjäveln odftare!

2008-07-04 @ 09:47:22
URL: http://fritzie.blogg.se/
Postat av: mia

sugigt att du ska vara sjukskriven! Inte lika roligt på jobbet ju!

2008-07-07 @ 21:56:24
URL: http://miaminipie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0