Sexparty

Den här helgen har ju varit spännande. Det började ju iof redan i torsdags då jag, Karåll, Jori och Johan hälsade på Linda Tväråbäck. Där blev det turridning på en stor häst och lite bad i en tjärn. Jag badade inte men tittade på, Lindas hund var bedårande i badet. Det var trevligt att träffa Bengt också, längesen sist.



Fredan var jag i stugan med mormor och mamma. Vi tog en tur över sjön med båten, hälsade på hos Jonka och drack kaffe. Sen tillbaka till grillning med brorsan och farsan och hela konkarongen..



Det blev dags att åka till Spöland och fest.
Efter festen fastnade Jag, Lisa, Jesper och Bylund på Riverhill - Lisas efterfestshak i Vännäsby, och gick inte isäng förrän klockan sex och några glas vin. Vaknade vid lunchtid, gick på loppis utanför Lisas dörr, åt pizza, hälsade på i Spöland igen och diskuterade nattens bravader och sovplatser. Några sov visst på balkong, andra sov på en åker. Jag skedade under morgonen upp Lisa och tycker nog att det var det bästa av valen.









Vi åkte hem till Umeå med J-LO tillsammans med lite folköl och vin.



Igår var vi inbjudna till Emet. Sexparty var temat och en passionerad kvinna stod för underhållningen. Jag är inte allt för fashinerad av dildos, däremot var det ju annat som verkade smått intressant. Vi gick på Plaza där jag också insåg hur tråkigt man har med bruten fot på ett dansgolv.


Jag är mäkta nöjd med helgen. Tackar tackar!

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag bara ringer och ringer!!! SVARA WOMAN SVARA!!!

2008-07-08 @ 16:26:39
URL: http://fritzie.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Anna, hoppas allt gick bra med foten igår! Krya på dig.

2008-07-09 @ 09:28:30
URL: http://carra.blogg.se/
Postat av: Felicia

du som ändå inte har nå liv varför skriver du inte mer blogginlägg!?!?!?!?!?? VA!?!?! VA!?!?!?

2008-07-11 @ 16:34:34
URL: http://fritzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0