Utan snus - inget glädjerus.

Sjukskrivningen börjar arta sig. Till sista september ska jag dra foten efter mig och inte har jag råd att åka någonstans heller. En tripp till Sthlm vore nåt, eller nån annanstans. När jag väl får röra mig igen har väl alla de nya vikarierna tagit min plats på sofflocket inne i kontoret också. Jag är inte bitter, jag tar mig bara inte till affären för att köpa snus.

Nu drar jag till sjukhuset (där dom för övrigt inte säljer snus längre) för att få nytt gips och ta bort stygnen, sen drar jag till stugan för att bli lite omhändertagen. Och allihopa, kom gärna och hälsa på mig, ni verkar allt lite rädda för Playa de la Pengsjö.


Kommentarer
Postat av: karåll

Jag jobbar min sista natt nu. Ja köm höppenes i helgen.

2008-07-24 @ 00:09:05
URL: http://karakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0