Djävulen

Och nu är vi hemma från Baggböle igen. Med min tur så kunde jag ju inte ana annat än att det skulle börja spöregna och åska just när första doppet var avklarat för Pia, Frida och Jonas. Jag plaskade på med ett vanligt förekommande kärringdopp på land. Det är jättevarmt ute. Jag svettas och vill inget annat än att åka tillbaka och slänga mig, gipset och foten som djävulen befinner sig i, i forsen.
 
Fick tidigare idag ett sms av Forsman "Gravmarkfestivalen i helgen. Bra band som spelar på lördagen. Fan vad kul, du ska med va?". Tacka för det, ännu en dag räddad.

Fredag: Öldrickning med Fille. TC kanske.
Lördag: Gravmarkfestivalen med Forsman och förhoppningsvis Forsgren.
Söndag: Sundsvall och Winnerbäck med Christoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0