Att bju ut sä..

Det som siktades i kikarn blev inte av och på ett sätt är det väl lika bra, tänker jag. Det blir till att åka Pontiac med några brudar och en man istället. Jag ska sitta i en bil och bli hög på avgaser. Jag ska på Scharinskas bartöming också, eller hur morsan? 

Idag har jag gått med öppen gylf i två veckor. En vecka av dessa var när jag var på Hultsfred och den andra var första veckan på mitt sommarjobb. På fredag är det den 27:e och då har minsann Karlsson fläkt ut sig färdigt för i år. Tacka för det.

Kommentarer
Postat av: linda

jag gillar fick, jag gillar dig och jag gillar din råhet på din blogg. kom o rid hos mig på torsdag nästa vecka. kram o puss

2008-06-25 @ 15:20:04
URL: http://indala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0