Hadar Kasch bland annat

Fille, Sandra och jag såg Sex and the city-filmen igår. Jag hade ju inte tänkt att gå och se den på grund av att jag för det mesta somnar i biostolen, men eftersom jag inte hade något annat på tapeten hängde jag med. Och höll mig vaken.
Det är svårt att sitta skönt på bio när knäna tar i stolen framför och nackstödet endast håller upp skulderbladen. 

Ja, filmen var bra men inte så toppenbra som jag trodde att den skulle vara med tanke på vad alla sagt. Det var värt priset i alla fall och dessutom kom jag isäng innan halv ett utan ett enda krogkvitto i fickan.

Idag på förmiddagen, när jag låg på gräsmattan och läste "Berts dagbok", var Annika och Micke varit hit och lämnade av Alice. Kattrackarn, alltså. Jag är vakt till imorgon men ska ändå ut och röja på stan ikväll.
Pontiac, kvinnor och öl blir kvällens refräng.





Såg just att Hadar Kasch lagt upp några nya låtar på Myspace. Eftersom jag tycker att dom är förjävla bra så tycker jag också att du ska tycka det. Lyssna här! http://www.myspace.com/hadarkasch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0